Friday, August 6, 2010

TRIAL

So the week of trial finally arrived.
Seperti biasalah budak koleq. Last minute study. baru la nak sebok2 tidor lambat lah. study smpi kul 2, 3 pagi lah.
Tension lak aku tengok.
Jeles doe tgk dorng studi nih. rase panas jek atie nih.
ahaha

ckp pasal trial nih.
I was wondering. Camner la bdk skola laen especially yg top2 tuh la cm STF, SASER dpt tau soklan spot SEBIJIK! Wth.! x Fair lngsung.! mmg ptut la top sbp. But still Thx la. Becoz sharing2 ngan ktorang. aahaha. Tu pun lagi 20 minit nak start exam baru tau. But still thx lah




And thx Gak to my mom especially. Praying 4 me a lot. My sister, daddy, adik2 aku, abg aku.
Sumer lah sng

And not to forget to Ili Aqila. Kerna menyuruh ak studi dan mendapat 9a Plus dan mcm2 lagik!



Bye bye and adioz.
Pray 4 me

1 comment:

Ili Aqila said...

post ini kelihatan comel