Sunday, March 20, 2011

60th post! congratz

Waaah.. This is the 60th post. Bangga kot. Bukan senang weh!
Padahal orang lain semua dah berjuta-juta post diorang buat. Aku masih lagi terkura-kura, terrangkak-rangkak *err ada ke* menulis blog nih. Tak ada pun yang nak baca blog nih. Tapi tak pe. Aku pun x buat untuk korang baca pun..


The end of skool holidays...
For kids called BUDAK SEKOLAH, welcome back to your school. Enjoy the days while it last. Tak lama pun. Aku pun kalau nak berangan-angan masa silam, macam tak percaya je dah habis skolah. Sekejap je kot. hohoho. Adik2 aku semua tak ada kat rumah. So memang agak sunyilah rumah nih dikala matahari memunculkan dirinya. Aku pun tengah bersenang lenang mengambil lesen memandu. Memang sesuatu yang menyeksakan!

Dan kepada Ili Aqila <3 <3 <3 <3 <3.. Belajar lah elok2. SPM weh. Not an easy thing. Jangan pressure. Rilek ajek.!

3 days left till the SPM result. Nothing much I can say unless keep praying to Allah for an excellent result.

"Ya Allah, berikanlah hambamu ini,
Muhammad Ihsan bin Mohd Daud,
sebuah keputusan yang cemerlang.
Sesungguhnya, Kau berkuasa mengubah segalanya"

Amin...

Thx kerana berdoa untuk aku.! ahaha.
Ikhlaskan hati korang. Jangan marah2. Apa salahnye doa untuk orang laen kan?!?!


p/s : sampai sekarang aku tak reti nak buat post yang dapat menarik minat orang untuk baca -.-. ayat2 aku macam suwey jek



3 comments:

areen jerry said...

suey siked . tapi aku stalk okayy jeh . HAHA

nur atiqah ahmad said...

kura-kura akhirnye menang racing ngan arnab tau!

husna mukhtar said...

haha aku taktau pulak ili baru f5. =.='