Wednesday, June 15, 2011

Selamat Hari Bapa



Its a new day
But it feels old.
Its a good life
Thats what Im told

Aku masih mencari2 lagi apa benda lah yang best untuk diceritakan. Bosan betul hidup aku. Tak ada ape yang best untuk dikongsi bersama. Hailaaa..

Tapikan
Bersempena dengan bulan Jun bulan untuk sambutan hari Bapa, Dato' Seri Shahrizat(menteri wanita, anak2 dan masyarakat) telah membuat macam suatu kontest di mana sesiapa yang ingin masuk perlu membuat satu kad ucapan untuk ayahnya.

100 kad yang paling kreatif akan terima sebijik Proton Inspira!. Kayanya beliau. Muehehe. Tapi jangan terpedaya dengan hadiah tersebut. Sebab untuk maklumat lanjut korang perlu melayari di site di bawah ini
Tapi memang betul ade kontest nih. Hadiah pun ade okeeh.



Bagi yang masih tak kenal proton inspira.




2 comments:

najmi^^ said...

hoho.. aq nak kete gak la^^

Aisyah Arlis said...

kalo aku buat kad hari bapa nk bagi kat sape ek?? julai ni baru genap setaon..