Saturday, December 18, 2010

New era

<

Saja nak memenuhkan post aku ni. Tak tahu nak tulis apa. Then, letak lah lagu linkin park nih. Really love this song. Cuba untuk memahami apa yang dia cakap. Tapi still tak paham2. Lantak lah. Yang penting enjoy je lagu nih.


Tadi chatting ngan si Zai. About scholarship. Seriously aku rasa macam cuak-cuak lak nak pergi interview nanti. Dia cakap jangan risau. Boleh punya.! Dia yang berani cakap pun pergi study Kat kolej mana entah after spm. Aku ni yang asyik tergagap kat atas pentas macam mana la pulak.! Takkan nak tercungap-cungap sesak nafas kot. Risau doeh. And then, aku tak mengambil kelebihan yang aku ada untuk apply scholarship. Result trial dah Straights tapi tak apply mana2 pon. Macam tak ada faedah ajek. Alahai. bukan tak nak apply tapi tak tahu nak apply apa. Tapi takpe, nanti aku nak cari lah.

Apa-apa pun ayah aku suruh pergi PLKN! Alahai. I hate this. Nak pergi ke tak nak? Tapi aku x nak botak! thats my greatest fear kot. Botak is not bad buts its the worse lah. Cuba bayangkan aku tak ada rambut! Time rambut pendek pun buruk, apatah lagi rambut yang sedia tak ada nih. Aaalahai..



No comments: