Tuesday, June 7, 2011

Benda yang korang patut tahu dan buat

Sebenarnya aku memang tak tahu betul2 apa yang nak tulis. Tapi setelah berfikiran terbuka dan telus, aku nak share ngan korang satu website nih.

SAYS.MY

Well, aku tak tau lah sama ada ramai yang dah tau pasal website ni atau tak. Tapi for your information, website ni memang membantu korang untuk menjana pendapatan walaupun berada di rumah. Senang aja.

Kalau korang bersusah payah menghias blog, letak macam2 widget dalam blog sekadar nak untuk memenuhkan page korang dengan iklan nunfang tuh, baek lah korang join bersama aku. Kalu nunfang, skali klik bape sen je dpt. Tu pun kalau orang nak klik kan. Memang baik hati lah orang tuh. Kalau aku baca blog orang, memang x tekan lah nunfang tuh.

Join saya di says.my ......



So, says.my nih lagi mudah, lagi cepat, lagi senang. Sekali klik, korang dapat 20 sen! Banyak tu beb. Bukannye susah, just share link yang dorang bagi. Macam aku dah dpt rm13 not even in 1 week. Best gilak.!

Nak lagi mudah? korang ajak lah kawan2 korang join. Sorang join, korang dpt RM 1. mudah gitu.
Link dia mudah jek. bagai contoh di bawah ini

sila klik semua link di bawah untuk maklumat lanjut.




seriously memang mudah. Korang copy link tuh, pastu pegi dekat facebook, masuk lah memane group, korang spam lah kat wall tuh. Tapi kalau orang marah aku x tanggung lah. Tapi kalau nak cara termudah, just random je kat fb chat tuh, send kat sessape. Mesti dorang tertanya tanya. And tup dorang klik. muehehehe!

and btw, sesiapa yang minat, addicted gila kat angry bird tuh, boleh join game angry bird nih. Menang dapat handphone kot. best oooh. Jangan memain



so. pikir2 kan lah

No comments: